Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informacíchápu, zavřít
Online šablony vašich vizitek, zjednodušení procesů, tisk od 1 ks za
fixní cenu a žádné platby za grafika
FREE
STANDARD
HOLDING
ENTERPRISE
Šablon vizitek zdarma
Vezmeme váš stávající návrh a převedeme jej na
přesnou online šablonu. Tu jen vyplníte a ihned vidíte, jak vaše vizitka
bude vypadat.
1
5
Neomezeně
Neomezeně
Schvalování nadřízeným
Pokud chcete ušetřit maximum času, využijte
firemní registrace a umožněte vizitky tvořit jednotlivé
zaměstnance. Funkce schvalování objednávek vám umožní
každou jednu objednávku před odesláním do tisku změnit, schválit nebo
zrušit. Vše tak máte zcela pod kontrolou.
Ne
Ano
Ano*
Ano*
Počet uživatelů
Doporučený způsob užívání systému je takový,
kdy si každý zaměstnanec objednává své vizitky v počtu, který
potřebuje (s možností schvalování nadřízeným). Tak dosáhnete
maximální úspory v čase a zjednodušíte si i procesy.
3
max 500
Neomezeně
Neomezeně
Cena měsíčně
Poplatek je účtován buď měsíčně nebo
ročně.
ZDARMA
150 Kč
650 Kč
Individuálně
Nastavení (startovací poplatek)
Celé nastavení systému probíhá individuálně na
míru. Systém je rozsáhlý a má mnoho funkcí. Abyste jej nemuseli dlouze
studovat a testovat, nastavíme vše za vás a dle vašich potřeb.
ZDARMA
1000 Kč
5000 Kč
Individuálně
Z vašich firemních vizitek uděláme zdarma přesné online
šablony, do nichž snadno napíšete své údaje jako
je jméno a telefon. Otevřeme vám u nás zabezpečený firemní
e-shop, v němž můžete vizitky online vytvářet a objednávat. Do
e-shopu pustíte jen toho, koho si zamanete – přístup mohou mít všichni
zaměstnanci, kteří potřebují vizitky, nebo jen několik pověřených. Vše
je přehledné, efektivní a pod kontrolou – vizitkový modul šetří čas
i energii zaměstnanců. Podívejme se nyní na některé výhody modulu pod
drobnohledem.
Funkce zaměřené na úsporu času, financí a
zjednodušení firemních procesů
FREE
STANDARD
HOLDING
ENTERPRISE
Zjednodušení vnitrofiremních procesů
Fixní cena za kus nezávisle na počtu kusů. Tisk od
1 ks. Doručení do 24 hodin. Žádné platby za grafika, automatická
firemní registrace a možnost schvalování vizitek nadřízeným. To vše vám
nesmírně zjednoduší celý proces objednávání firemních vizitek.
Zapomeňte na minimální objednávky, sdružování nebo kolující Excely a
zdlouhavé korektury. Nic z toho není třeba.
Ano
Ano
Ano
Ano
Bez nutnosti korektur
Jak šablonu vyplňujete, ihned vidíte, jak vizitka
vypadá – žádné korektury tak nejsou potřeba. Pokud navíc budete vše
provozovat tak, že si každý zaměstnanec vyplňuje vlastní vizitky, tak
odstraníte i chybovost oproti vyplňování pověřenou osobou.
Ano
Ano
Ano
Ano
Tisk od 1 kusu
Minimální objednávka na jméno je 1 kus.
A minimální počet jmen v objednávce je 1 jméno. Tiskněte jen tolik
vizitek, kolik opravdu potřebujete – hodně pro obchodníky, pár pro
techniky – je to zcela na vás. Díky fixní ceně za kus vás vizitka stojí
vždy stejně.
Ano
Ano
Ano
Ano
Dodání do 24 hodin
Spěcháte? Rádi vám vizitky dodáme do druhého
dne.
Ano
Ano
Ano
Ano
Fixní cena za kus
Každý má různou spotřebu vizitek. Někdo jich
rozdá hodně, někdo skoro žádnou. Díky fixní ceně za kus vás vizitka
stojí vždy stejně. Nejste tak nuceni tisknout hodně kusů, abyste dosáhli
dobré ceny.
Ano
Ano
Ano
Ano
Úspora za grafické návrhy
Šablony odpovídají vašemu design-manuálu. Když ji
vyplňujete, ihned vidíte výsledek. Neplatíte tak nic za grafické práce a
nečekáte až si na vás grafik udělá čas. Nemusíte také nic
korekturovat.
Ano
Ano
Ano
Ano
Věrnostní odměna
Za každou objednávku získáte slevu na objednávku
příští.
Ano
Ano
Ano
Ano
Distribuce po celé EU
Máte pobočky i v zahraničí? Rádi vaše vizitky
pošleme kamkoli do celé EU.
Ano
Ano
Ano
Ano
Objednání jednotlivými zaměstnanci
Můžete vizitky objednávat centrálně – tedy mít
jednu pověřenou osobu. Nebo si vizitky může objednávat každý sám.
Samozřejmě je zde možnost schvalování objednávek. Díky tomu, že práci
rozložíte na jednotlivé pracovníky, odpadne vaší office managerce spoustu
práce, a bude tak mít více času na důležitější věci.
Ano
Ano
Ano
Ano
Info o expedici vizitek
V momentě odeslání vizitek vám mailem pošleme
informaci se sledovacím číslem. Vizitky tak budete mít stále pod
dohledem.
Ano
Ano
Ano
Ano
Volba způsobu provedení platby (dobírka/faktura)
Preferujete konkrétní způsob platby? Rádi se
domluvíme dle vašich individuálních potřeb.
Ano
Ano
Ano
Ano
Další funkce
FREE
STANDARD
HOLDING
ENTERPRISE
Shoda s design-manuálem
Váš stávající návrh převedeme přesně dle
design manuálu. Nemusíte se bát, žádné změny ve vzhledu vizitek.
Ano
Ano
Ano
Ano
Další šablony
Jsou situace, kdy potřebujete více šablon. Ať už
pro různé značky, firmy nebo jednotlivé skupiny zaměstnanců.
500 Kč / Šablona
250 Kč / Šablona
150 Kč / Šablona
150 Kč / Šablona
Korporátně definované materiály
Máte jasně definované materiály, ze kterých
vizitky vyrábíte. Například značku papíru nebo jeho gramáž. To vše
přeneseme do našeho systému. Vaše vizitky tak budou přesně takové, jaké
chcete.
Ano
Ano
Ano
Ano
Tisk dle ISO normy
Vaše vizitky tiskneme na stroji s uděleným ISO
certifikátem. Máte tak jistotu, že vše bude správně vybarvené.
Ano
Ano
Ano
Ano
Automatická replikace do informačního systému
Díky tomu, že se objednávky vždy automaticky
propíší do našeho ERP systému, máme o objednávkách dokonalý přehled.
A to pro vás znamená, že se můžete na vše bez obav spolehnout.
Ano
Ano
Ano
Ano
Firemní registrace
Tato funkce slouží k přidávání dalších
uživatelů, kteří vidí produkty vaší firmy. Jediné, co potřebují, je
mít přístup k firemnímu emailu. Způsob registrace je navíc přehledně
popsán v návodu, který od nás dostanete v elektronické podobě. Novému
zaměstnanci jej tak jen přepošlete mailem.
Ano
Ano
Ano
Ano
Automatická kontrola dat
Sice nezjistíme, že jste vepsali do vizitky špatné
jméno. Ale kontrolu barevnosti a korektního exportu PDF bereme
velmi vážně.
Ano
Ano
Ano
Ano
Šifrovaná komunikace po HTTPS
Komunikace se systémem je pro vaši bezpečnost
šifrována protokolem HTTPS.
Ano
Ano
Ano
Ano
Smart krabička zdarma
Vizitky vám zabalíme do naší ** chytré
krabičky** – snadno si z ní uděláte stojánek a oceníte jistě i její
indikaci pro docházející vizitky. Ty se vám tak již nebudou válet
rozházené po šuplíku.
Ano
Ano
Ano
Ano
Stylový dřevěný stojánek nad 300 ks
Objednejte si 300 a více kusů vizitek od jména a my
vám zdarma přibalíme stylový stojánek z lipového dřeva.
Ano
Ano
Ano
Ano
Historie a re-order objednávek
Každá objednávka se vám uloží do profilu, snadno
ji tak můžete zopakovat nebo jen pozměnit. Vizitky tak nevyplňujete
opakovaně, ale pouze jednou.
Ano
Ano
Ano
Ano
Vzorky zdarma
Chcete vyzkoušet náš systém, ale chcete nejprve
vidět kvalitu vizitek? Rádi vám zašleme vzorky zdarma.
Ne
Ano
Ano
Ano
Interní číslo objednávky
Potřebujete na fakturách od nás své interní
číslo objednávky? Žádný problém. Jsme na to připraveni.
Ano
Ano
Ano
Ano
Premium funkce
FREE
STANDARD
HOLDING
ENTERPRISE
Individuální nastavení materiálového formuláře
Máte několik verzí vizitek? Například pro vedení
a řadové zaměstnance? Můžeme nastavení materiálů nastavit zcela
individuálně dle vašich potřeb.
Ano
Ano
Ano
Ano
Možnost fixní dodací/fakturační adresy pro zaměstnance
Nechcete, aby měli kolegové možnost měnit dodací
adresu a fakturační údaje? Není problém. Stejně tak jim můžeme umožnit
jen vybrat ze schválených. Nebo kombinaci obou přístupů – záleží jen
na vás.
Ne
Ano
Ano*
Ano
Generování PDF náhledu
Potřebujete si stáhnout náhledové PDF ke kontrole?
Stačí kliknout.
Ne
Ano
Ano
Ano
Dynamické generování QR kódů
Máte na vizitce QR kód? Pokud není fixní (např.
URL vašeho webu), tak se nejčastěji jedná o vizitku. Rádi vše nastavíme
tak, aby se QR kód generoval přesně podle vašich potřeb.
Ne
Ano
Ano
Ano
Slevy na další produkty
Tiskneme i spousty dalších věcí – letáky,
katalogy, plakáty nebo třeba knihy. Pro klienty s naším vizitkovým
systémem je tiskneme levněji, než pro kohokoliv jiného.
Ne
Ano
Ano
Ano
Výběr ze schválených hodnot v šabloně
Potřebujete nějakou hodnotu v šabloně vizitky
omezit na výčet vybraných? Například adresu nebo funkce dle kariérního
řádu? Rádi vám šablonu nachystáme přesně tak, jak potřebujete.
Ne
Ano
Ano
Ano
Zkrácený objednací proces
Zjednodušeně řečeno nákupní proces může končit
košíkem. Samozřejmě jen za předpokladu, že máte definovanou fixní
dodací adresu, fakturační údaje a metodu platby.
Ne
Ano
Ano
Ano
Počet úrovní uživatelských práv
Potřebujete šablony, vizitky nebo další produkty
rozdělit do několika skupin a povolit viditelnost vždy jen někomu?
Nastavíme vše tak, jak se vám to bude hodit.
2
5
Neomezeně
Individuálně
Podrobné statistiky
Máte rádi čísla? Rádi vám ty vaše řekneme –
kdo kolik objednává jakých vizitek, s jakým trendem a mnohem více.
Ne
Ne
Ano
Ano
Individuální úpravy na míru
Celý systém jsme si sami naprogramovali. Je tedy
možné jej i upravit na míru vašim potřebám.
Ne
Ne
Ano
Ano
Možnost stahování tiskového PDF
Chcete si pro kontrolu stáhnout tiskové PDF? Stačí
kliknout.
Ne
Ne
Ne
Ano
Kontaktujte nás pro více informací
Jsme puntičkáři – kvalita posvěcena certifikací
ISO
Kvalitní digitální tisk
Náš 2 m vysoký, 6 m dlouhý stroj má uděleny ISO certifikace na shodu
barevnosti s ofsetovým tiskem a také splňuje normu pro
digitální tisk.
Zobrazování a digitální nátisk
Jsme posedlí dokonalostí. Kalibrované monitory a neutrálně natřené
stěny s normovaným osvětlením řeší neutrální zobrazení.
Ofset dle normy
Přesné barevné podání pravidelně kontrolujeme. I náš ofsetový stroj
má uděleno ISO potvrzující jeho kvality. A měříme každou zakázku.
Příjem a tvorba dat
Velmi dbáme na přesnou kontrolu dat od zákazníka a návrh případných
úprav. Děláme vše tak, aby tisk byl vždy dle norem a barvy přesné.